/ Aidas hjärna / frukost / vardagligasaker /

God morgon, Om Bloggen

 
Just nu sitter jag redo och väntar på att alla gymmisar ska bli redo, sambons kompis gymmar samtidigt som oss. Det var ett tag sen vi gick upp såhär tidigt. Sedan ska jag till skolan direkt från gymmet. 
 
Jag tänkte skriva lite om hur jag tänker kring denna blogg, jag har många tankar och funderingar, för den nyfikne.
 
Det som varit: 
 
För inte så länge sen bestämde jag mig för att lägga ner lite mer tid på bloggen.
 
Jag har kämpat med att få till nya bra designer. Jag har haft som mål att skriva minst ett inlägg om dagen, ett litet mål då jag vet att alla "bra" bloggar uppdaterar flera gånger om dagen. Men jag ville ha ett mål som jag skulle kunna hålla istället för att lägga upp 3 inlägg ena dagen och sedan vara tyst i 3 dagar. Jag har lyckats hålla " minst ett inlägg om dagen" -löftet! Förutom det skulle jag även lägga ner mer tid på mina bilder, försöka vara mer kreativ och vara riktigt nöjd med mina bilder innan jag lägger upp dom. VIlket jag också har gjort.
 
På grund av detta har besökstatistiken höjts. Jag har fått höra så snälla kommentarer både här och i verkligheten. Det är SÅ kul! Det är verkligen värt all tid jag lägger ner! Och jag blir så jävla glad av alla kommentarer. Tack <3 
 
Det som kommer:

Allt jag skrivit ovan har resulterat i att bloggen tar så otroligt mycket mer tid än vad jag tänkt. Men jag vill fortfarande utvecka den! Just nu vet jag inte om jag skulle hinna skriva 2 inlägg om dagen. Så detta är mitt nya löfte: Minst ett inlägg om dagen, och 1-2 gånger i veckan ska jag skriva 2 inlägg/dag. Bra början va? :D
Heja mig!
 
Jag har funderat mycket på att byta bloggportal, då blogg.se egentligen inte är så bra, av många olika anledningar. Jag har några speciella portaler som jag tänker på, men fortsätter klura på den innan jag säger mer.
 
Återigen, tack för alla fina ord. Just nu är det så kul att blogga, och det är tack vare er <3
 
 
Världens godaste frukostgröt. Testa den!! 
 
#1 / / felicia:

den måste jag testa :)

Svar: Ja gör det! Du kommer inte bli besviken ;)
Aida Lazarian

#2 / / Malin - Fitness & Monté:

Minst ett inlägg om dagen löfte är bra! Bätte med ett Vettigt inlägg om dagen än 3 helt ointressanta ^^

Svar: Så sant så sant ;) <3
Aida Lazarian