/ vardagligasaker /

Det är så jävla synd om mig!!

I morse fick jag med Jossi till gymmet, länge sedan vi tränade tillsammans, det får ske lite oftare hädanefter känner jag. Sedan fick jag i mig en stadig frukost. Det kändes bra. Just nu funderar jag lite på om jag vill komplettera min träning med gainers, protein-shakes m.m. eller inte. Sambon köpte hem en kartong med protein-bars i går. Kanske får göra en pro-con på den. 
 
Idag är en sån dag då jag känner mig så jävla duktig och att jag vill leva upp till det under hela dagen. Tränade, var i skolan, handlade, hämtade ut ett paket, hade precis börjat med maten och hade planer i huvudet för resten av
dagen. Råkade sedan slinta med osthyveln när jag skalade kålrot och hyvlade ett djupt sår i min tumme = Nu vill jag lägga mig ner och gråta, ringa ambulans, stoppa tiden och bli ompysslad, Buhu. Failday. INGENTING blir ju lika roligt när man har ett sår på handen, varför är det så? Varför känner man sig helt jävla amputerad?! Ja, jag funderar seriöst på att stanna hemma från gymmet i morgon, så synd tycker jag om mig själv. Suck. Det värsta är att sambon sa "det där ser farligt ut" när jag skalade kålroten varpå jag tänkte, Åhnej, här har jag full kontroll på, yeah right. :((((  
(tar emot tröst, cyberkramar och cyberpussar i kommentarsfältet nedan...)
 
Min frulle som jag hade tänkt att blogga om i morse men inte hann. Varm nyponsoppa, knäckemacka med skinka & paprika, riskaka och yoghurt med mango, hallon & blåbär.
 
 
 
#1 / / leavanny.blogg.se:

Gott :)

#2 / / Anonym:

Kram kompis!! Vad var det i paketet?? :)

Svar: Det var tightsen! :D
Aida Lazarian

#3 / / Anna:

Puss och kraaam

Svar: Puusss!!!! <3 <3 :D
Aida Lazarian

#4 / / Elsa:

Åh gud vad gott det ser ut! :)

Svar: Det var väldigt gott :D
Aida Lazarian