Aztekmönstrat & ny väska

 
I morse var jag sugen att ha på mig mina gamla dansbyxor, de är sjukt snygga. Men de har bara fått bli använda här hemma som mysbyxor. Ändring på det nu känner jag! Perfekta för dagar då man vill ha på sig något skönt men ändå se lagom cool ut. Jag känner på mig att min stil kommer se ut såhär framöver: pösiga byxor & magtröja.

Måste visa ett av mina köp från i går. En väska från H&M, 299:- Slänger nog upp lite fler bilder på den i morgon bland alla andra köp. Ber om ursäkt för de halvkassa bilderna här nedanför, kunde inte få till färgerna ordentligt :(

 
 
 
 
 
#1 / / Lina:

snygga brallissar och snygg väska! är den rymlig?
fan man kanske ska börja använda haremsbyxor när det börjar bli varmare, så jäävla skönt i skolan om inte annat!

Svar: Taack fina Lina! Ja den är ganska rymlig, eller, den verkar vara det, har inte hunnit testa den än så mycket haha. Jaa! Håller med :D
Aida Lazarian

#2 / / Nicole Stjernberg:

Du är jätte fin! och dina ögon är underbara :)

kram Nicole

Svar: Tack snälla, söta du! :*
Aida Lazarian

#3 / / Thea:

Vad tycker och tänker du kring kaloriappar? Jag har skrivit ett inlägg om vad jag tycker och tänker här:
http://theasspace.blogg.se/2014/february/kaloriapparna-tar-over.html#comment

Svar: Intressant inlägg! Jag lämnade lite kommentarer :) kram !
Aida Lazarian

#4 / / Beccys 2.0:

Har du en awesome blogg?:) Var då med i helgens blogg :D

http://beccys.com/2014/february/bli-helgens-blogg.html#comment

#5 / / jossi:

Åh! Jag har kollat på den väskan också! Vill ha :(

Svar: Ja den är superfin! :D Köp den!
Aida Lazarian

#6 / / Yasmine:

sjukt snygga brallor och väska! :o vars hittade du väskan?

Svar: Tack söta rara! Den är från H&M och kostade 299:- Kram!
Aida Lazarian

#7 / / Alice :

Asså dem där byxorna var skit fina! ;o

Svar: Tack ;) :*
Aida Lazarian

#8 / / Alice :

Asså dem där byxorna var skit fina! ;o