/ Roliga saker / vardagligasaker /

yesterday - 2 april 2014

 
Min dag i går var helt galen, underbart galen. Jag tänkte sluta skriva milslånga inlägg om vad jag gjort, det känns inte så intressant liksom. I stället får ni gårdagen i bilder! Jag har dock inte bild på allt så ni får lite text ändå, synd.
 
 
 
1. Dagen började med att jag och sambon tog oss till stadsbiblioteket för att plugga med Jesper, efter det åt vi lunch på Nationernas Hus. Han har snygg stil min sambo.
 
2. Direkt efter lunchen gick jag vidare till Naula för massage, akupunktur & koppning. Efter det ett besök på Akademibokhandeln för att köpa Mandalas till syrran i födelsedagspresent.
 
 
3 & 4. Lite senare blev det middag med sambons syster Hellen på Shinnori. Sex rätter beställde hon in. SEX RÄTTER.
 
 
5. Direkt efter middagen gick vi till Make Up Store på tjejkväll. Drack bubbel och fick höra nya modet. En fin sak fick följa med hem. Efter detta gick vi tillbaka till Shinnori där vi åt efterrätter. En grönt te pannakotta med mango- och passionsfruktsås & sesamflarn och den andra desserten var en vit choklad- och misoparfait med karamelliserade popcorn och kristalliserad timjan.
Jag dog. 
 
6.  Efter detta klampade jag in på jobbet (efter att jag tagit bussen hem, kommit på att jag glömt cykeln i stan och fått gå tillbaka..) och firade syrrans födelsedag med en tårta som fina Emma gjort. 
 
 
Ett stort Tack till Hellen för denna dag! <3 Kan säga att jag somnade gott sen.