/ Mat & Bak / vardagligasaker /

snart-advents-fika

 
Nu har jag kommit hem från det som skulle varit min sista dag på praktiken, men som sagt så har jag två veckor att ta igen p.g.a. att min handledare varit sjuk. Nästa vecka ska jag också göra en komplettering som jag fick på min senaste omtenta. Kan ni fatta hur mycket jag har att göra? Jag ska gå tillbaka till skolan och plugga 100%, samt ta igen 14 dagars praktik OCH göra en tenta, det är fan mer än dubbel heltid. Ni som läser detta och går F-3 med mig kan i alla fall förstå hur mycket det är. Blä-
 
Snart kommer Alicia hit, jag ska nog ta med henne ner till stan och se om vi hittar något kul. Jag har tänkt ut massa roligt pyssel som ni kommer att få se här. Utöver det så är det julpynt i helgen som gäller, alltså ÅÅH!! <3
 
 
 
#1 / / felicia:

gott :)

#2 / / Lina:

oooh stackare! gud vad jag lider med dig. nästa vecka kommer vara cepekaosig för mig med :(
Säg till om du vill ha fikasällskap bara så du får något annat att tänka på <3!

Svar: Men ja! Vi måste planera in en fika! :D
Aida Lazarian

#3 / / Robin:

Klockrent advents-fika ju =) Vad heter kakan till vänster i bild btw? För det är väl inte en vanlig kladdkaka väl? Ha en fin helg!

Svar: Eller hur, haha! Det är en färdig kaka eller vad man ska säga, minns inte vilket märke det är på förpackningen dock. Men den var sjukt god! :D
Detsamma ;)
Aida Lazarian

#4 / / Robin:

Precis =) Ja, för jag tyckte att jag kände igen den. Men jag kommer inte ihåg vad den heter liksom :S