/ vardagligasaker /

Fantasia!

Bildlänk
 
Vilken underbar dag! Alicia och jag vaknade upp vid 09:30, vi åt frukost och sen duschade vi tillsammans. Sen gick vi ner till stan och köpte lördagsgodis, efter det mötte vi upp T m.fl och åt lunch på Ming Palace. 

För inte så länge sen kom vi hem från en guidad tur runt Vinterljus, herregud vad fint! Tidigare år har jag inte alls gillat Vinterljus men detta år var sjukt bra och Alicia älskade det! Till och med Dat tyckte att det var kul! Den turen vi gick hade dessutom lite drama invävt bland installationerna. Så jag rekommenderar er att gå på de guidade turerna och speciellt på dem med drama. När vi kom hem satt vi i ett juligt kök med tända ljus och drack varm O'boy och åt toast. Mysigt <3 
 
Nu kollar vi på finalen av Lilla Melodifestivalen. Alicia och jag ska göra lite pepparkaksfudge och sedan ska jag fixa mig. Ska hoppa in på jobbet inatt, det är 40-års jubileum för Hamlet. Syrran jobbar också så det ska bli superkul!