/ vardagligasaker /

American pancakes


Vaknade sent idag, skönt.
Testade att göra amerikanska pannkakor för första gången.
Det vart faktiskt väldigt gott.
Det skulle vara godare om jag haft lite sällskap dock.
Dat hjälper sin morbror att flytta, och sen jobbar han natt, så han kommer nästan inte vara hemma något alls idag :(

Som tur är kommer Tanja ikväll :D

Jag hämtade min glossybox idag, passade på att plocka lite frukt från den gemensamma trädgården här med.
Frukt är fint. Och gott

Månadens glossybox - jag dör.
Så fin, den är beige i gammalt typ egenpressat papper.
Jag gjorde ett litet glädjetjut (på riktigt alltså) när jag öppnade boxen och såg läppbalsamet.
Fin liten söt burk, naturella ingredienser.
Perfekt för mig :D
Den luktar bomull ^^ <3

Nu ska jag köra mitt träningsprogram sen fixa mig lite och gå iväg och köpa mjölk så jag och Tanja kan dricka mängder av varm choklad ikväll :D