Dansfilm

 
Igår satt jag hemma och var så sjukt kompissjuk.
Hade gett upp hoppet när klockan började närma sig 21:00.
Men sen så kom det, samtalet,
det var Liv som frågade om jag ville vara med i hennes projektarbete (:D!!)
som är att göra en dansfilm.
Så hon kom hem till mig, vi koreograferade lite, åt klementin,
bakade och skrattade in mot natten.
 
Vaknade tidigt idag, cykla ner mot dansstudion för lite rep,
sedan en föreläsning och sen tillbaka till studion.
Sen tog Liv oss till ett litet lusthus som jag aldrig sett innan, det var sjukt vackert.
(En helvetes jävla väg dit dock!)
Undrar hur många vackra platser det finns i ens närhet som man inte vet om..
 

Idag var jag och Dat och storhandlade för första gången, så spännande! :D Haha
Det var mysigt. Och billigt jämfört med alla småbutiker i stan. :D
 
Funderar på att städa lite, duscha, skrubba kroppen,
lägga hårinpackning, måla naglarna och sånt.
Ta hand om sig själv, det är fan nyttigt. Plugget får vänta!
Funderar på att börja använda gorilla-västen igen, hm..