/ Skola /

Födelsedag


Det här klippet, får mig att bli så peppad.
Typiskt amerikanskt dock. 
Jag trivs himla bra på lärarlinjen, och vid tanken på min framtida yrkesroll. 

Imorgon är det ett stort diskussions-seminarium i skolan,
sedan ska jag hem och garnera alla mina kakor och muffins som jag gjort,
för imorgon är det födelsedagsfika för Moi! ;D

Fan, ju äldre man blir, desto mer betydelselös blir födelsedagen.
Men jag ser det som en dag då jag äntligen kan få utlopp för mitt bakbehov.



 

Grattis på födelsedagen Aida!
Förstår grejen med bakbehov, jag gjorde samma förra året-dels för att ingen annan hade tid, dels för att det är kul!
Hoppas du får en finfin födelsedag :)

#2 / / Felicia Johansson:

*sv*: Åh, tack så mycket! :D Ja precis, vill inte hålla på med någon hets-bantning utan låta det ta sin tid!