Rensat klädstången


Jag tog före-bilder. Men de får ni fan inte se. Hemskt!
Men nu känner jag mig redo för vinter! :D



Man kan se min nya skjorta där i bland, fniss*


Vart skorna ska få plats är fortfarande ett problem dock..
Som ni säkert ser, haha!



#1 / / Art By Tina/Tina Axelsson:

Joo, 36:or med sula det är det jag har jämt - men både scorett & din sko har faktiskt 35:or!

#2 / / Lina:

haha tjejen med tusen skor ;)

#3 / / Emma♥:

vad härligt! :D

dansar just nu show och street :)

har dansat show, street, balett, folk, bugg och lite sånt :)

#4 / / DAISY:

Så snyggt med klädstång! du verkar ha en massa fina kläder och skor :)

#5 / / fashion by idag:

SV: Åh tack så jätte mycket!

Haha, nej då!! Det är bara roligt (och bra) med trogna läsare!

#6 / / DAISY:

Åh tack så hemskt mycket! Senapsgult är en härlig färg :)